logo

poniedziałek, 6 lutego 2012

Fettucini alfredo ze spaghetti

Wczoraj cały dzień byłam w pracy, zmęczona jestem do dziś, do teraz...

Na szczęście dzisiejszy poniedziałek, nie jest zwyczajnym poniedziałkiem.
Dzisiaj Nasz synek o 10.35 skończył 3 latka - na szybko zrobiłam maleńki torcik, teraz chłodzi się w lodówce i czeka na przyjście Taty;)
Impreza już w sobotę - gdzie będą inne słodkości, o których dowiecie się już na spokojnie po weekendzie;)

Zostało mi troszkę kremówki i makaronu spaghetti, dlatego tak na szybko i z udziałem makaronu moja propozycja na dzisiejszy obiad.



Składniki:

  • makaron spaghetti - powinien być wstążki
  • 1 łyżka masła
  • 1/2 szklanki śmietany 30 %
  • 3 łyżki startego żółtego sera - powinien być parmezan
  • 1/5 łyżeczki soli
  


Przygotowanie:
  • masło rozpuścić, dodać śmietanę, zredukować i dodać starty ser i sól
  • jak się ser rozpuści dodajemy makaron, najlepiej jeszcze ciepły, mieszamy i gotowe



Smacznego;)

6 komentarzy:

  1. Pyszna pasta!
    Czekam na torcik.
    Dla Synka buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkie i smaczne;) czego chcieć więcej?!

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie muszę wypróbować, wygląda bardzo zachęcająco. świetny pomysł z dekoracją pomidorkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Drukowanie przepisu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...