logo

czwartek, 5 stycznia 2012

Warm apple crisp w wersji odmienionej na potrzeby akcji "Tylko ze spiżarni II"

Skoro zamieściłam baner akcji  "Tylko ze spiżarni II", to działam.
Szybko, słodko, smacznie i z tego co mam i co zostało:)



Orginał, czyli tak jak powinno wyglądać i smakować za jakiś czas :)

Składniki:

  • mus jabłkowy z cynamonem i imbirem (słoik 0.5l)
  • ostatnie sztuki ciasteczek owsianych pieczonych w miniony weekend - sztuk 5
  • polewa czekoladowa - ta co została po cieście czekoladowym 
  • reszta lodów z Sylwestra (zostało jakieś niecałe 0.5l)

Przygotowanie:
  • mus przełożyć do większej miski i zagrzać w mikrofalówce, albo przełożyć do garnka i zagrzać
  • ciasteczka pokruszyć i wymieszać z jabłkami
  • wyłożyć do miseczek, na to lody i polewamy gorącą polewą czekoladową

Smacznego:)

p.s. naprawdę dobre, co ja piszę - pyszne i idealnie słodkie, odrazu mamy piękniejsze popołudnie:)

2 komentarze:

  1. Świetnie, że się udało! Dziękuję za dodanie przepisu do akcji. Jest smakowity!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziękuję:) I zapraszam na wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Drukowanie przepisu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...