logo

piątek, 10 lutego 2012

Secrets od Latin America Salsa de Yucatan

Ale było ostro, jeszcze czuję, ale nawet maluchy zjadły, coś tam pomrukiwały, że ostre, ale jadły;)



Kolejna przyprawa, która mnie zaintrygowała podczas ostatniej wizyty na szukaniu ciekawostek.




Jest to smak typowo meksykańskiej kuchni, takiej jaką kojarzę z naszej ulubionej meksykańskiej restauracji. Połowę dodałam do mięsa, połowę do sosu. Jest i ostro i smacznie, czuć serowy posmak nachos, dla mnie pysznie;)


Składniki:
  • 0,5 kg mielonego z szynki
  • 1 jajko
  • 1 opakowanie przyprawy Secrets od Latin America Salsa de Yucatan
  • 3 łyżki otręb żytnich
  • 1/2 łyżeczki słodkiej papryki
  • 1 puszka konserwowej czerwonej fasoli
  • 1/2 słoiczka kncentratu pomidorowego
  • 2 łyżki mascarpone
  • 2 szklanki wody
  • olej do smażenia

Przygotowanie:
  • mięso, połowę opakowanie przyprawy Secrets od Latin America Salsa de Yucatan, słodką paprykę, otręby i jajko umieszczamy w jednej misce, dokładnie mieszamy i wyrabiamy 
  • na patelni rozgrzewamy olej i formujemy kotleciki, które obsmażamy z obu stron 
  • na drugiej patelni wykładamy koncentrat, dodajemy wodę i chwilkę podgotowujemy, dodajemy resztę przyprawy Secrets od Latin America Sals de Yucatan i odcedzoną fasolę z puszki
  • zagotowujemy i dodajemy mascarpone, mieszamy do rozpuszczenia
  • podajemy jak lubimy, my dzisiaj z resztą brązowego ryżu z wczorajszego obiadu


Smacznego;)

                                                       Otręby na1000sposobów!

2 komentarze:

  1. tej samej przyprawy użyłam u siebie;) gdzieś tam w poprzednich postach:) zjadliwa ale nie zachwyciła mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję takie wynalazki, żeby potem na spokojnie sama odtworzyć sobie jej zawartość ale już bez ulepszaczy;)

      Złagodziłam jej smak dodatkiem słodkiej papryki do mięsa i mascarpone do sosu, nam smakowało.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny!

Drukowanie przepisu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...