logo

wtorek, 24 kwietnia 2012

Pieczarkowa dla męża, krupnik dla mnie!



To już ostatnie produkty do testowania od firmy Sys. Z racji tego, że mąż nie lubi krupniku, a ja nie mogę jeść pieczarek, wybór był prosty. Oboje byliśmy zadowoleni i smacznie najedzeni.


Pisałam już we wcześniejszych postach, że są to dania tylko z naturalnych składników.



Pieczarkowa smakowała bardzo M., był zdziwiony, że jest tak dobra i ze wszystkich zup, które do tej pory testowaliśmy zachwalał najbardziej właśnie tą.
Za radą Babci Zosi, dodałam pół szklanki mleka.

Skład:
makaron z pszenicy durum, kasza manna, pieczarka suszona, sól, cebula suszona, mleko w proszku odtłuszczone, czosnek mielony, natka pietruszki suszona, lubczyk suszony, pieprz czarny.




Sposób przygotowania:
Zawartość obu torebek wsypać do 1 litra zimnej wody, zamieszać i zagotować. Dodać 1 łyżkę masła lub oleju. Gotować około 15 minut na małym ogniu, czasem mieszając. Doprawić do smaku i podawać.







Krupnik natomiast zaskoczył mnie smakiem i też jest najlepszą dla mnie zupną propozycją, był pyszny, sycący, rewelacja, miałam bardzo smaczną i pożywną zupę.

Skład:
kasza jęczmienna, ziemniak suszony, marchew suszona, mleko w proszku odtłuszczone, sól, cebula suszona, ekstakt drożdżowy, pasternak suszony, seler suszony, czosnek, natka pietruszki suszona, lubczyk suszony, pieprz czarny.


 

Sposób przygotowania:
Zawartość obu torebek wsypać do 1 litra zimnej wody, zamieszać i zagotować. Dodać 1 łyżkę masła lub oleju. Gotować około 15 minut na małym ogniu, czasem mieszając. Doprawić do smaku i podawać.




Te dwie zupy są najlepsze z tych, które dotychczas testowaliśmy. Są smaczne, zdrowe, wegetariańskie. Szybkie w przygotowaniu i w przystępnej cenie. 
Bardzo się cieszę, że miałam możliwość poznać te produkty. Jestem miło zaskoczona ich jakością, smakiem, składem, który sprawia, że z chęcią je kupię.

Więcej informacji znajdziecie na stronie http://sysiak.pl/.

Smacznego;)

9 komentarzy:

  1. Krupnik zdecydowanie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ostatnio kilka produktów tej firmy, spróbowałam na razie tylko ryż ze szpinakiem - bardzo dobry;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryż ze szpinakiem to mój faworyt, wspominałam o tym już kilka razy;) Miłego dnia Aniu;)

      Usuń
  3. nie lubię krupniku:<
    ale pieczarkowa jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pieczarkową :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pieczarek jeść nie mogę;( Już zaglądam;) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Obie przepyszne zupy, wygladają bardzo smacznie, choć ja wolę pieczarkową, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Drukowanie przepisu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...