logo

piątek, 3 lutego 2012

Omlet z mozzarellą

Pogoda za oknem ogranicza nasze wyjścia na spacery, siedzimy w domku i szukamy nowych pomysłów na zabawę. Na nudę narzekać nie mogę, ale na psoty chłopaków, to już tak:)

Na śniadanie chłopcy zjedli jajecznicę, a ja dla siebie zrobiłam kolorowy omlet z mozzarellą.


 


Składniki:
  • 1 duże jajko
  • 3 łyżki mleka
  • 2 pomidorki cherry
  • mozzarella w kulce
  • 5 czarnych oliwek
  • świeża bazylia
  • wasabi kawiorowe
  • sól, pieprz
  • 1 łyżeczka masła
Przygotowanie:
  • wybić jajko do miseczki, dodać mleko i dokładnie rozmącić na jednolitą masę
  • mało rozgrzać na patelni, wylać masę jajeczno-mleczną i smażyć na średnim ogniu
  • po chwili dodać na patelnię pół pokrojonej mozzarelli, pomidorki przekrojone na cztery i oliwki pokrojone w krążki
  • smażyć aż do ścięcia się jajek i rozpuszczenia mozzarelli, wyłączyć, dodać resztę mozzarelli, posypać bazylią, świeżo zmieloną solą, pieprzem, wasabi
  • wyłożyć na talerz, można zjeśc z pieczywem



Smacznego;)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam omlety :) Ale nie robiłam jeszcze z taką kombinacją składników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam omlety! Takie kolorowe najbardziej:) dodatek mozarelli jest świetny, bardo to lubię!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam omlety, w takiej wersji jak Twoja jeszcze nie jadłam, ale wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Drukowanie przepisu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...