logo

poniedziałek, 27 maja 2013

Śniadanie do łóżka

Weekend znów upłynął mi w pracy, więc śniadanie do łóżka zrobiłam znowu tylko sobie i zjadłam  je dziś rano - oczywiście w łóżku;)

Ten wiosenny omlet zjadłam w towarzystwie pomidorów z oliwą i szczypiorkiem.
Do picia przygotowałam sobie wodę niegazowaną z cytryną, miętą i syropem klonowym.




Składniki:

  • 2 jajka
  • 1 łyżeczka masła klarowanego
  • 1 łyżka mleka
  • szczypta soli
  • 2 szparagi
  • 1/3 małej cukini
  • 1 ząbek czosnku
  • garść szczypiorku

Przygotowanie:
  • szparagi obrać, pokroić
  • cukinię umyć, pokroić w plasterki
  • rozpuścić i rozgrzać masło, przesmażyć cukinię i szparagi
  • w tym czasie rozbić jajka i dokładnie wymieszać razem z mlekiem i solą
  • do warzyw na patelnię dodać ząbek pokrojonego czosnku
  • całość zalać jajkami i usmażyć aż do całkowitego ścięcia się masy jajecznej
  • wyłożyć na talerz, posypać szczypiorkiem, doprawić świeżo zmielonym pieprzem


Smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!

Drukowanie przepisu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...