logo

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Słodki poniedziałek i Bita śmietana z sosem truskawkowym i owocami

Te moje Słodkie Poniedziałki lecą jak szalone, jeden za drugim;)
Wczorajszy wieczór piekłam chleby, na ciasto zabrakło sił, a kiedy rano chciałam zabrać się za ciacho, nie wyrobiłam się, bo już musiałam wychodzić do pracy. Wróciłam też na tyle poźno, że nie zdążyłabym "obfocić", a wszyscy czekaliśmy na ten dzień - słodki dzień ;)
Ku uciesze M. i Iskierki ubiłam w swoim super robociku bitą śmietanę, dodałam znalezione w domu owoce i całość polałam sosem truskawkowym!
Wyszło pysznie!


I jak widzicie, w niespełna 10 minut można osłodzić sobie poniedziałek nawet późnym popołudniem.
Objedzona, zadowolona leżę i piszę dla Was post, żeby za chwilę wstać i już naprawdę :"coś" upiec, już na spokojnie, bez pośpiechu ;)



Składniki:
  • 300 ml śmietany 36 % - schłodzonej
  • 2 łyżki cukru pudru
  • 2 kiwi, 7-8 owoców miechunki (możecie dać owoce na jakie macie ochotę)
  • 3-4 mrożone truskawki - zmiksować z 1-2 łyżkami zimnej wody i 1 łyżką cukru
  • 3 biszkopty typu lady fingers
  • jadalne bratki
Przygotowanie:
  • umieścić schlodzoną bitą śmietanę w dźieży miksera i zacząć ubijać, pod koniec dodać cukier puder
  • umieścić 1/3 śmietany w pucharkach bądź jednym dużym pucharku
  • dodać obrane i pokrojone owoce
  • przykryć kolejną porcją śmietany, ułożyć owoce
  • na to ostatnią porcję śmietany, pozostałe owoce
  • całość polać sosem truskawkowym, dodać po 1 biszkopcie, ozdobić jadalnymi kwiatami i wyjadać wspólnie osładzając sobie poniedziałkowe popołudnie ;)   


 Smacznego ;)

3 komentarze:

  1. ja akurat za bitą śmietaną nie przepadam, ale deser wygląda pięknie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam serdeczną prośbę o instrukcje -jak zrobić śmietanę do ryżu z mrożonymi jagodami czy truskawkami .Nie mam pojęcia czy to rozmrozić i zmieszać z 18% śmietaną ?Nigdy nie robiłam nic z mrożonymi owocami .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Drukowanie przepisu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...