logo

czwartek, 1 stycznia 2015

ŻYCZENIA NA NOWY 2015 ROK

Witajcie w Nowym 2015 Roku!

Niech będzie dla Was szczęśliwy, pełen spełnionych marzeń, w otoczeniu samych życzliwych ludzi.

Ja postanowiłam przeżyć każdy Jego dzień jak najpiękniej, zgodnie z moimi uczuciami, przemyśleniami, przeżyć tak, żeby nie żałować już żadnego z moich dni!!!

 I choć przepisu nie będzie dziś w tym krótkim wpisie, to wiedźcie, że właśnie udaję się do kuchni upiec bochenki dla moich Bliskich!


Dziękuję korzystając z okazji z miniony rok, za Waszą obecność, cierpliwość, że jest tu mnie dużo mniej. Niestety na chwilę obecną, nie będzie mnie więcej, moja praca za bardzo mnie absorbuje, a nie chcę zamykać bloga, więc będę ile mogę ;)


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU DLA WSZYSTKICH!!!

4 komentarze:

  1. Miło było Cię poznać osobiście i mam nadzieję, że zobaczymy się na zimowej edycji SeeBloggers :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego w Nowym i spełniaj się Maleńka, bo warto <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku Ewuniu!
    Dużo zdrowia i miłości!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich Bliskich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Drukowanie przepisu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...